Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwosci zmiany ustawień w Polityce Cookies
Zamknij i zaakceptuj Politykę Cookies
zakład usług redakcyjnych
Redakcja to całkowite opracowanie tekstu, z ingerencjami w jego treść, natomiast korekta to kolejny etap pozwalający na wychwycenie błędów przeoczonych podczas redakcji albo też powstałych po składzie publikacji...

 

Copywriting to przede wszystkim sztuka kreatywnego pisania tekstów perswazyjnych, a więc mających wpływ na naszych odbiorców. Aby dobrze zareklamować i ostatecznie sprzedać dany produkt, trzeba zadbać o to, by dany przekaz trafił do konkretnej grupy docelowej. I to jest właśnie sztuka, bowiem odkrycie przepisu na skuteczną perswazję jest jednak ciągle przed nami – jak twierdzi prof. Jerzy Bralczyk i dalej dopowiada: Mam wielką nadzieję, że nieprędko taki przepis znajdziemy. Ale to nie znaczy, że nie można zajmować się tym, co pomaga i co przeszkadza w porozumiewaniu się, a także w skutecznej perswazji, która przecież jest rodzajem porozumiewania się*. Tym m.in. zajmuję się w ramach swojej działalności (w każdym razie bardzo się staram;) – tworzeniem "tekstów skutecznych".


Ale współczesny copywriting to również pisanie różnego rodzaju artykułów na strony internetowe. W jego ramach mieści się tzw. SEO copywriting polegający na tworzeniu tekstów zawierających określone słowa kluczowe. Teksty te ułatwiają pozycjonowanie stron WWW – zwiększają ich widoczność w popularnych wyszukiwarkach internetowych. I taka forma copywritingu również nie jest mi obca – piszę na zamówienie teksty "z kluczem" o określonej tematyce (budowlane, wnętrzarskie, lifestyle’owe itp.).


* J. Bralczyk, Język na sprzedaż, Gdańsk 2004, s. 7.

KONTAKT
inFABula
pl. Daniłowskiego 1/6
51-151 Wrocław

e-mail: biuro@infabula.pl
tel.: 784 082 447